Wyprawa rowerowa po Polsce cz.4 PRZYSTANEK OZMA

Na wstępie kilka słów co to jest OZMA ( Ogólnopolski Zlot Miłośników Astronomii ). No tak, może na samym początku miało to dla mnie takie znaczenie. W 2008 roku po raz pierwszy zetknąłem się z tym tematem. Byłem zafascynowany, że w jednym miejscu jest tyle ludzi, którzy interesują się tym samym i razem obserwują nocne niebo.
Co mogę powiedzieć jeszcze o zlocie hmmm… Niepowtarzalna atmosfera i na pewno polecam każdemu przyjechać i sprawdzić co ludzi ciągnie do gwiazd …

Jednak dla mnie i dla wielu to już dawno przerosło ZLOT.  Jest to swego rodzaju tradycja :). Podczas wyprawy po Polsce nie widziałem innej opcji jak przyjechać do Niedźwiad kilka dni przed zlotem gdy nie ma tam jeszcze takiego ścisku.
Razem z Anią i wieloma ludźmi, o których pewnie na tym blogu usłyszycie nie raz, spędziliśmy wspaniały tydzień o czym świadczą poniższe fotografię xD !!

Jest to też dobry moment by podziękować za wszystko i pozdrowić
CAŁĄ Ozmastyczną PRZYSTAŃ !!
Do zobaczenia w 2017 roku na zlocie

( Tym razem w Urzędowie i mam nadzieje że pojawią się wszyscy pomimo wielu kilometrów 🙂 ).

IMG_7470IMG_7472IMG_7515IMG_7525IMG_7545IMG_7552IMG_7570IMG_7610IMG_7617IMG_7626

One thought on “Wyprawa rowerowa po Polsce cz.4 PRZYSTANEK OZMA

Leave a Reply

